nufnang ads

Tuesday 26 April 2011

salah ku pada hari ini

bangun pagi hari ini sungguh banyak masalah yang ku hadapi,, kata orang dulu-dulu kalau ada masalah maknanya kita banyak buat silap betul ke apa orang dulu-dulu cakapkan, aku macam tidak percaya. tapi mesti ada sebab kan.. tapi kenapa mesti ada orang yang bersikap kurang ajar ya, yang ini aku tidak puas hati, tapi apa-apa pun aku tidak ambil kisah.

aku sudah lama hidup di perantauan selama aku hidup di selangor tidak pernah aku jumpa orang seperti dia tapi kenapa mesti dia yang menyakiti hati aku, dengan perbuatan yang dilakukan, walaupun aku tahu aku tidak bersalah tapi kenapa, aku rasa mungking dia tak pernah nak fikir positif tentang aku lah.. tapi lupakan sahaja itu semua kerana itu semua merupakan kisah dunia yang sementara, jangan kita ikutkan perangai syaitan kalau tidak anda dilahirkan sebagai syaitan yang bertanduk. itu sahaja la pagi ini.. sungguh terkilan dengan perangai dia yang tidak pernah berubah..

No comments:

Post a Comment