nufnang ads

Thursday 21 April 2011

perasaan yang tak pasti

bengang betul dengan sorang mamat nie tol la.. aku dalam hidup susah sangat nak serius tapi bergurau nombor satu aku ni. aku susah kalau tak bergurau dalam satu hari aku akan rasa lain. ingat dulu lagi masa tengoko cerita ali setan haaaa mungkin aku macam itu kot. tapi masa ali setan berlakon itu kan dia ada gak jatuh cinta dengan sorang awek dalam area situ, huhuhuhu wow dah terlalu jauh perginya aku ini.

berbalik pada mamat yang aku anti itu, aku pikir aku boleh baik dengan semua orang dengan bergurau senda tapi tak boleh sebenarnya, manusia kan ada pelbagai ragam, ada yang boleh bergurau, ada yang nak serius sahaja, tapi nak tahu tak setebal-tebal misai polis trafik, semasam-masam muka polis dia orang boleh lagi bergurau tahu tak????? inikan pula kau yang hanya budak hingusan.

kau pikir kau macam itu kau boleh buat sesuka hati ke haaaa ??? kau bernasib baik sebab aku mendapat nasihat supaya bersabar kalau ikutkan hati aku kau dah lama aku kerjakan laa... kau nak cakap apa-apa lantak kau la yang penting aku berpuas hati dapat belasah kau cukup ergggg geram aku....

lagi satu kau pikir kau dekat dengan dak  kau boleh ke nak damping dia selalu.. kau dekati dia lagi, kau kacau dia lagi aku still boleh bersabar la.. kau pikir aku tak terkilan ke bila kau kutuk dia depan aku, aku ingat lagi aku tipu kau aku cakap aku nak pergi keluar dengan dia, kau kata kau tak kesah setakat dia takde pape kau cakap dia macam dinding, bapak BODOH la perangai kau nie laki sial.. kau nak perempuan macam mana la sial dulu kau rapat dengan dia bukan main rak lagi.. tapi belakang kau kutuk dia laki jenis apa kau ni????

kau nak perempuan yang hot?? kau nak perempuan yang seksi?? kau nak perempuan yang macam mana nie nak yang dia punye tu besar ke haaa sampai cakap dak tu macam tu cakap kalau dibandingkan dengan dinding sama je........ SIAL la kau ni..

aku nak berambus dulu nanti aku sambung lagi cerita pasal laki SIAL ni... bye3 assalammualaikum dan senyuk sokmo :)

4 comments:

  1. Sabar2 .. Tak elok mncarut dlam BLOG .. nk mncarut kt FB yer .. ^_^ .. sbar2 .. Tak sumer manusia BAEK tapy jgn sampai kita yang ckap lucah .. ALLAH mrah tahu tak ??? Tak elok .. Mcam mna klau orang yang kamu suka tu baca?? Dia tak bangga tahu , dia saket aty .. Mcam mna klau org yang kamu suka tu suka kamu ??? Dia akn ptah haty tgok ayat kamu ...

    ReplyDelete
  2. sy setuju sesangat ngn nana..:)

    ReplyDelete
  3. tq has ... betul la , klau aq jady pompuan 2 , dh ptah aty lamer dh tgok ayt dia

    ReplyDelete
  4. maaf jika saya berkasar tapi saya mempunyai pendirian yang tersendiri dalam hidup. saya cuma tidak puas hati dengan laki yang berpura-pura baik depan perempuan, itu sahaja tapi belakang mengutuk nombor satu. itu saya paling pantang. nak tahu tak? mak saya perempuan juga tahu tak, itu yang saya tak puas hati. saya cuma nak back up orang yang saya suka sahaja tidak lebih dari itu.

    ReplyDelete