nufnang ads

Thursday 21 April 2011

CERITA CERITA CERITA DRAMA DRAMA DRAMA

hari ini hari khamis aku di tempat biasa la apa lagi kan tapi hari ini ada sesuatu berlaku dalam diriku.. aku terpaksa menghadapi banyak kerja dalam satu hari ini, penat terasa di setiap otot dalam badan ku.... cuaca hari ini yang sungguh panas membuat ku rasa berada macam di padang mahsyar subhanallah.. tapi walaupun penat melakukan kerja yang diberi aku mengucapkan terima kasih kepada ya allah kerana diberi kesempatan untuk bertemu dengan si dia..

dia hari ini sangat cantik dengan hari-hari sebelum ini... dapat lihat dengan senyuman dia yang menawan..  pakaian dia yang menarik, kenapa aku perlu ingat dia aek. dah tahu takda guna nak ingat-ingat orang ni tapi kenapa mesti nak ingat dia juga itu yang membuatkan aku menjadi lebih pelik, kene sihir ke apa aku ni ye.. tapi takkan la orang sebaik dia nak sihir orang yang lagi-lagi tak handsome macam aku ni... huhuhuhuu

aku rasa aku nak chooww dulu la nak pergi mandi-mandi nak bersiap pergi solat kat masjid la hari ini so selamat menunaikan solat maghrib anda ye kawan-kawan semua akhir sekali senyum sokmo :)

5 comments:

  1. law kamu btol2 sygkan dye, lpaskan dye...mungkin kamu lbih bhgia bile tgok dye bhgia ngan org lain...jgn buat dye rase x slesa dgn tgkah laku kamu....

    ReplyDelete
  2. tak tak tak ... cik Wanda NW ... awk ny .. klau awk nk dia , awk kena usaha tuk dpat kn dia.. Brjuang , pasty dpat .. Maner tahu dia still single .. Klau saya jady awk , sya akn kejar dia .. Cuber tlefon skali .. Tlefon jgn ats pkul 11 , gnggu dia .. Awk add fb dia ... buat sumer , klau dia ader blog , follow blog dia , tahu tindak tanduk dia ....

    ReplyDelete
  3. gtu ekk nana.. tp knape awk malu mk chat or msj ngn owg yg awk admire 2 ekk?? ha jwb2..huhuuhu

    ReplyDelete
  4. dh dia llaki , aq pompuan , ko ny agak2 la der ... Hasmariza oii , klau aq ny llaki , aq dh lamer kejar org aq suka , btas aq skrg aq pompuan , maruah aq jatuh klau kejar dia , aq tringin nk kejar dia , msg dia , chat dia ( nnty add fb dia lar ) ... n plg TERINGIN , aq nk senyum BALEK kt dia , aq rindu senyuman dia dlu sbelum perang kiterorg , dah33 , ny blog org , komen kt blog saya ..

    ReplyDelete
  5. wanda: mungkin benar kata anda, kita akan seronok bila kita tengok dia bahagia dengan orang lain kan3. tapi saya hanya menyukainya sahaja dan saya suka sangat bayangkan dia di mana-mana. dan sekarang saya sudah bergiat melupakan dirinya yang kini telah tiada di depan mataku kerana dia sudah pulang ke kampung halamannya.
    nurul naimullah binti abdullah: kejar dia samapai kemana-mana sahaja, saya rasa itu membuang masa saya tahu tidak kalau kita kejar seseorang itu selepas itu kita tidak dapat perempuan itu kita akan dikira buang masa dan buang masa itu amalan syaitan....

    ReplyDelete