nufnang ads

Tuesday 19 April 2011

DI MALAM YANG SUNYI

hurmm entahla kenapa la malam ni terasa amat sunyi sekali.... tadi aku elok je tapi tetiba je aku rasa ada sesuatu je yang menghantui diriku ini...... aku mengingati dia dari sehari ke sehari, malam sebelum tidur aku teringatkan dia, apa yang dia tengah buat sekarang ni. dia dah makan ke belum, dah study ke belum,

tapi aku rasa lain tentang dia lah, walaupun dia tak cantik mana, bagaimana hatiku boleh tertarik dengan sidia???????? seperti yang aku post sebelum ni.... dye walaupon tak hot macam angelina jolie tpai dia tetap yang terbaik, dia comel, dia alim, sopan santun dah macam dalam cerita 'syurga cinta' la pula. tapi cerita tu memang terbaik laa. lagi-lagi kalau lisa surihani yang berlakun lagi best..

aku nak chow dulu la. aku nak g layan dia kot malam ni.. mungkin laa hehehehe :) takut dia marah aku pula malam2 ni. yelakan orang nak tido kita kacau..

No comments:

Post a Comment