nufnang ads

Sunday 24 April 2011

DUGAAN TUHAN

alhamdulillah hari ini dapat juga aku mengupdate blog aku, untuk sekian lamanya , sejak aku lahir lagi aku di ajar oleh family ku untuk sabar , tabah , dan terima dengan penuh keinsafan apabila ada masalah yang datang kepada ku, selesaikan masalah itu dengan penuh kesabaran dan ikhlas kerana jika buat dengan penuh keikhlasan, sesuatu perkara yang baik akan tunggu kita insyaallah

dugaan yang kita hadapi tidak semestinya adalah masalah kewangan sahaja, sakit sahaja, malah dengan kawan, orang sekeliling kita, dengan laptop kita juga, dengan barang-barang yang kita pinjam pun boleh jadi dugaan bagi kita... tapi kalau boleh selesaikan dengan baik lah jangan sampai timbul pergaduhan ya.. saya ini hanya menasihati tidak semestinya saya tidak punya masalah macam awak semua kan..sebenarnya saya lagi banyak masalah.. tapi saya berfikiran positif kalau saya tidak berfikiran positif , n berfikiran negatif mungkin saya sudah tidak ada dekat bumi ini lagi ...

saya pun dah mamai, dan dah ngantuk gila dah ini sebab dah dua hari tak tidur dah.. so sampai sini sahaja la kali ini ya, assalammualaikum, salam sejahtera dan salam satu malaysia saya ucapkan pada semua..

No comments:

Post a Comment