nufnang ads

Tuesday 19 April 2011

ALHAMDULILLAH

hari ini aku dapat hidup lagi walaupun semalam aku mimpikan dia sedang menangis dengan peninggalan ku.. sangat menyedihkan, wah wah wah wah hari ini macam bersemangat nak update blok la pula tapi idea apa yang aku nak update ini.. haaaaa ada idea baru dan baik punya.......

aku nak cakap orang yang aku suka lagi laa, dari sehari ke sehari aku teringat kan dia cara dia ketawa, cara dia gelak, cara dia bercakap dengan orang, cara dia marah orang. semua yang dibuat aku lihat, aku tengok, aku selalu tengok tingkah lakunya. tapi dalam diam juga aku sedang diperhatikan oleh seseorang yang lain. dia merupakan kawan baik aku juga. selalu juga aku mesej dengan dia, tanya khabar dia, tanya dia apa dia tengah buat.. aku suka kalau kacau dia waktu nak tidur sebab waktu tu la suara dia sangat comel dan manja macam menggediksssss la sikit tapi takpe la aku sukakannya.. love her so much muah3

aku ingat lagi waktu aku kejut dia bangun dari tidur, huhhh sungguh menghampakan sebab dia susah nak bangun aku dah kejut hampir 4 kali baru bangun, suaara dia waktu suara asli, aku dengar suara dia makuihhh cair beb wa cakap sama lu..suara dia ala-ala budak yang comel..

aku ingat apa yang dia cakap dulu dia tak suka couple, dia nak fokus kat belajar dulu, so kalau itu lah yang dia nak nak buat macam mana kan.. aku hormati la dia sebagai kawan aku, sebagai manusia yang mempunyai maruah dan juga sebagai orang yang paling aku sayang....

mak aku cakap lau kau nak kat seseorang tu kan kau kene belajar betul2 cari kerja yang terbaek supaya dapat tampung anak orang makan dia, minum dia, tempat tinggal dia, pakaian dia, dan macam-macam lagi laaa. tapi pendapat atuk aku pula, kau kalau ada girlfriend dan kau bawa awek kau bawa balik rumah siap kau... hahahahaha atuk bergurau sebab dia selalu kenekan aku dengan perempuan-perempuan jiran rumah dengan aku.. tapi apa-apa pun family perlu diutamakan sebab family la yang banyak membantu kita dalam segala aspek kan....

baiklah sampai kat sini sahaja la kita sebab aku nak pergi masak laaa aku dah lapa semacam je sekarang ni... arggggg boleh jadi incredible hulk dah aku ni... :) ok selamat tinggal dan assalammualaikum
senyum sokmo:)

No comments:

Post a Comment