nufnang ads

Thursday 28 July 2011

pengajaran dari pengalaman

semua mesti pernah  mndpt pengalaman dari kehidupan masing2 kan???

selama hidup di dunia ini byk orang aku pernah jumpa,

ada yang baik

ada yang pandai

ada yang rajin

boleh ikutkan macam2 pernah aku jumpa

dan boleh kata lah mereka ini semua banyak mengajar aku cara kehidupan di dunia yangg serba serbi kurang....

ada yang membantu aku dalam percintaan yang bakal aku tempuhi,

pasal family,

pasal anak,

pasal keluarga yang akan kita bina nantii..

tapi dalam banyak2 yang mereka ajar padaku selama ini, hanya beberapa yang sangkut dalam kepala hotak aku nie antaranya:

"Banyak perkara yang kita ingini, tidak semua yang akan kita dapat"

“Jangan abaikan permintaan orang, kalau tidak mahu permintaan anda diabaikan orang.”

No comments:

Post a Comment