nufnang ads

Friday 29 July 2011

pekena orang jomm

oorg skunk byk yg pepandai bukan??

tapi byk org yg pandai nie kekadang pikiran diorang terarah ke satu tujuan dan juga matlamat contohnya masa belajar kat U nie kan??? diorang nak dptkan yg terbaik dlm pelajaran...

tapi????

diorang tak nmpk apa yg sedang berlaku di persekitaran diorang nieyhhh

ada yg malas amek tahu pon..

ada juga yg ckp benda2 nie sume tak masuk peksa ponn

ayat yg paling bang ang pernah aku dengar dari membe aku...

ada juga kawan pandai aku nie yg kira bijak dalam kelas setiap masa nak serius je...

kekadang kan kami tak faham apa yg mereka kehendakkan sehingga kami TERPAKSA untuk meminggirkan dia.. huhu

kekadangnya yg BIJAK nie kan, boleh menjadi seBODOH-bodoh umat org ckp

jika sekali dia berada di atas kan. sesekali jika ia tergolek ke bawah... dia akan....

berasa rendah diri dan akan menjatuhkan org lainn..

aku paling pantang lau ada membe pandai aku wat mcm nie... kekadang tension juga ngn golongan bijak mcm nie...... huhhh ><"

beringat sebelum terlambat

berbuatlaa baik walaupun tidak mendapat pujian

belajar dalam hidup ini bukan hanya untuk exam sahaja tapi pengalaman kita di tempat pembelajaran..

pengalaman yang mengajar kita menjadi lebih baik dan bukan EXAM

wa mau tido dulu laaa wa nak refresh minda aku yang telah bersarang labah2 selama seminggu tidak digunakan

assalammualaikum

No comments:

Post a Comment