nufnang ads

Monday 25 July 2011

ada apa dengan cinta???

adakah salah kalau kita menyayangi seseorang??
adakah salah jika kita  cakap yang dia itu sungguh sempurna bagi kita??
adakah salah jika kita cakap yang dia itu orang yang first kita cinta??

bagi aku la itu semua tak salah cuma cara kita je yang lain untuk menyampaikan satu maksud bahawa kita memang memerlukan dia dalam hidup kita. pernah sekali aku terjumpa dengan seorang membe aku yang sama satu tempat pengajian aku, yang di mana dia memang betol2 aku suka kat dia. n dia ckp yg dia nie tak sebaik org lain??? tapi aku pelik org lain baik belah mana??? ada ke orang yang fully baik?? aku rasa dia nie betol2 mmg tak suka aku tapi menolak dengan cara yang salah.. takpelah perkara dah berlalu kan???

so skunk nie aku maybe mncari yg lain, yg dpt membantu aku untuk teruskan kehidupan yang serba kekurangan ini..

No comments:

Post a Comment