nufnang ads

Wednesday 11 May 2011

perangai membe yang paling aku rasa paling aku benciiiii

manusia nie banyak jenisnya, dengan jenisnya yang byk maka byklah perangai nyer kan huhuhu... tapi dalam byk2 perangai yg aku pernah tahu dari membe2 aku ada gak perangai mcm sial.........
perangai2 yg mcm sial pernah aku tengok adalah mcm:
1) kedekut taik edong masin...
ada sorang membe aku nie. kitorang ajak dia g jalan2 ke sabah masa cuti semester laa naik flight dari kl ke sabah... huhhh dalam perancangan aku mmg taknak ajak dia sekali.. tapi dak2 nie kata ajak je kesian dekat dia tuu... sorang2 je nantii... dengan hati yang pasrah aku ajak laa dia nie... masa kat hotel kena lah bayar 59.60 semalam... kami nak tinggal situ 4 hari ada membe 4 orang so sorang sehari la bayo kan...  dia pon bagilah kat aku sebab aku yg handle sume skalii. tup2 lepas bayar dia nak balik 40sen dia.. aku masa takda duit kecik so aku ckp la nanti sahaja laa.... dia kata cepat sikit aehhhh.. punyalah kedekot dye... tiap kali kuar dye mesti tanya duet dye mana,, dengan panas aku bg rm1 habes cite... huhhh aku apalagi ckp ngn membe aku yg lain nie la kawan yg kau nak bawak sangat kan....

2) playboy(sume pompuan dia nak cuba)
tentang playboy nie sejak dari sekolah menengah lagi ada org mcm nieee. ada je aku jumpa kat mana2 pening akuuu.... mamat nie mesti ada je pompuan yg   aku suka dia nak kacaunya itu yg kdg2 buat aku angin... dah boring dengan sorang tu dye tukar yg lainn huhh mmg gila argghhh peranngai dia .. dia la paling aku benci dalam kelas aku tu.....

3) sensitif
sensitif di sini bukan sensitif bila tengok cite ke apa.. nie bila dia kutuk org boleh tapi bila kita kutuk dia. macam haram dia tarik muka kat akuu.. mcm sialll.... masa dia kenekan org mcm2 dya boleh lakukan sampau org pggl dye matial(mesial)  huhhh aku lau org mcm tu.. mmg kejap je laa aku berkawan ngn  dia

nantilah aku sambung balik aku nak chow g jalan2 ngn membe2 aku g berkelah ke tanjung lompat... ok chow assalammualaikum dan senyum sokmo

No comments:

Post a Comment