nufnang ads

Thursday 5 May 2011

kenangan bersamamu

kenangan indah bersamamu kasih pada suatu ketika dulu bersama, saat indah waktu itu kan. nak tahu tak sebenarnya aku sangat menyayangi mu tapi aku tak tahu bagaimana ingin meluahkan perasaan itu.. aku pasti yang kau tidak akan terima ku sebagai kekasih mu kerana pada mulanya kita berkenalan dahulu kau sudah memberitahu bahawa kau ingin belajar dahulu dan tidak mahu pikirkan masalah ini. kerana masalah ini tidak penting bagi pelajar kan. nak tahu tak ?? setiap hari saya tengok gambar awak, saya letak gambar awak jadi background laptop saya supaya senang saya dapat lepaskan rindu saya, saya juga letakkan gambar awak pada wallpaper hp saya. awak nak tahu tak setiap hari saya cakap tentang awak dekat room mate saya, sehingga dia cakap saya sudah gila.  awak nak tahu tak? mereka cakap saya sudah gila dan apa  yg saya lakukan tidak masuk akal kerana ada satu ketika dulu awak baik dengan saya , saya, sayyaaaa tidak meluahkan perasaan saya, saya tak nak sebab saya hormati awak, saya hormati pendirian awak dimana awak ingin berjaya dahulu kan?? awak nak tahu tak walaupun ada orang lain nak satukan saya dengan orang ain saya cakap saya taknak sebab saya masih sayangkan awak, itu sebab saya cakap saya nak study dulu pada mereka...

saya masih sayangkan awak la.... tolonglah awak supaya dapat menjadi kawan baikk saya, kalau boleh menjadi isteri saya yang sah untuk saya. saya bukan memaksa awak untuk pilih saya kan, tappi keputusannya hanya ada pada tangan awak. oklah awak azan pun sedang berkumandang menandakan waktu solat sudah tiba, sampai sini sahajalah warkah saya, jumpa di kemudian hari assalammualaikum

No comments:

Post a Comment