nufnang ads

Sunday 20 March 2011

hari ini hari isnin

hurmmm masuk jerw ari isnin adalah hari yang tak pernah aku suka selama aku hidup ini, aku pon tak tahu la kenapa sejak dari sekolah lagi aku mmg malas nak g sekolah..... sebab masa sekolah ada perhimpunan rasmi kan. tu yang rasa macam malas je nak g sekolah skunk nie dah besar pom sama gak walaupun dah takde perhimpunan lagi dah.






haaa lau jadi macam nie muka tiap hari isnin kan susah... dah laa takde mood pastu ada orang cari pasal pulak hurmmm mmg siap laaa budak tu kena ngn aku huhhhhhh.......
dulu tiap hari isnin rasa macam malas nak g sekolah mak ada cakap

" kau kalau taknak g sekolah takpe tapi dengan satu syarat kau pergi kerja dan kau hantar mak pergi sekolah, nak ke taknak?"

apa jawapan korang lau dapat soalan macam nie

aku rasa sampai kat sini je laa dulu aku nak g siapkan keje sikit takut nanti tak tersiap kerja aku... ini pon terpaksa buat sebab esok nak kena hantar... hahhahah
moga hidup anda disinari oleh cahaya dan moga dapat menjalani hidup dengan senang

aminnnn..... doakan aku dan kawan2 dapat tempuhi perjalanan perit dengan tabah yerw aminnnn...






No comments:

Post a Comment