nufnang ads

Sunday 20 March 2011

blog pertamaku

hari ini merupakan hari bersejarah bagi ku kerana aku baru buka satu blog, yang mana aku pun tahu apa sebenarnya fungsi blog nie. takkan nak luahkan segala isi hati atau segala masalah dalam ini pula kan.. ok laa walaupun tak tahu apa fungsi blog sebenarnya aku akan cuba updatekan diri ku dengan it yang telah maju sekarang ini,
panjang sangat bercerita baik aku perkenalkan diriku dulu, nama ku dari sejak azali lagi mak ku memberi nama megat iskandar, aku nie taklah berapa kaya sangat berbanding dengan orang-orang kaya aku la termiskin, aku hidup sederhana sahaja, mak aku yang cantik, comel, pakej lengkap laaa orang ckp tidak bekerja dia menjadi suri rumah sepenuh masa. manakala bapakku yang handsomenye mengalahkan pelakon hindustan itu bekerja sebagai pengawal keselamatan sahaja...
aku adalah anak kedua dari 4 orang adik beradik, ini bermakna aku adalah anak sulung kan3 hahahaha jadi gila sekejap, adek2 aku maseh bersekolah rendah lagi manakala aku di pengajian tinggi....
apa lagi nie aku nak cakap pasal diri aku nie aek???? aku pon dah pening dah nie... hurmmm makanan feveret aku adalah semua makanan yang berasaskan ayam, tapi janganlah pula bagi nasi untuk ayam tu.. huhhhh minuman feveret aku air kosong, air yang takde pewarna, yang takde gula, n akhir sekali air yang idak membahayakan kesihatan laaa itu yang penting sekarang nie. betul tak??
ok setakat ini sahaja la blog ku pada hari ini. moga aku dipanjangkan umur dan dapat nak berblog or ngobrol2 lagi sama kalian semua... huk4 :)

No comments:

Post a Comment